Csajokról csajoktól!

Köztünk szólva

Minden amit a flörtről (nem) tudok

2016. október 09. - Köztünk Szólva

Már kislánykoromban  is állandóan a romantikus történeteken és a majd értem jövő szőke hercegen ábrándoztam (pedig viszonylag későn láttam a Titanicot- sok ovis társammal ellentétben, akiket nagyon irigyeltem ezért - mert engem is érdekelt, hogy ki lehet a „Titanikból a fiú”, akibe mindenki szerelmes). Így amikor végre valahára elértem azt a kort, amit már célcsoportjának tekinthettek a tinimagazinok, nagy lendülettel ugrottam fejest beléjük. Bravo, Popcorn, 13 a szerencsés tinik száma, IM jobb napokon, amikor futotta rá a zsebpénzből - ezek voltak a Bibliáim, hiszen belőlük nem csak az aktuális sztárhíreket tudhattam meg, hanem titokban együtt kuncoghattunk a szexuálpszichológus válaszol cikkeken is. De ami még ennél is fontosabb, és itt vezetném fel a hosszúra nyúlt bevezető után mai témánkat: megtanultuk belőle, hogyan kell flörtölni.

Megpróbálom felidézni az emlékeimet, vegyük sorba az úgynevezett általános praktikákat. Ilyenek a mosoly, szemkontaktus, nevetés, szempillarebegtetés (?), érintés (csak diszkréten), poénkodás, hajbirizgálás – ennél a pontnál meg kell jegyeznem, hogy én a mai napig szeretem és szoktam tekergetni fürtjeim, akkor is ha lányokkal beszélgetek, viszont többször nyilalt már belém ilyenkor az a gondolat, hogy jaj ne, ez FLÖRT!, semmit sem szabad manapság, kösz Popcorn… De személyes kedvenc jó tanácsom volt a mély hangon való beszélés, mert az szexi, aszondják. Hát fogalmam sincs erről, mert sosem voltam elég bátor a kipróbálásához, bár lehet tudat alatt mégis, mert a barátom nemrég vallotta be, hogy első találkozásunkkor kicsit megijedt, mert olyan mély hangon szólaltam meg, de pár mondat után aztán szerencsére helyre állt a csilingelő hangom és ezzel a világ rendje. Érdekes.

 body-language-signs-men-do-while-flirting-1.jpg

Ha az alapvető tippek mégsem lennének elegendőek, találni extrémebb ötleteket is a szakirodalomban, hirtelen kettő jut eszembe, igaz a második csak az egyik barátnőm agyszüleménye, de akár nyomdába is mehetett volna, annyira időtálló. Az első az, hogy érdeklődj a kiszemelt pasi (! –mindig, minden esetben ez az ellenkező nem megnevezése, még akkor is, amikor egy-egy kitalált szituációban a pasik egymást közt magukra, mint pasikra hivatkoznak, őrület. Én még soha nem hallottam ezt fiú ismerősömtől, de biztos csak nekem furák a barátaim..) szóval, folytassuk…érdeklődj a kiszemelted hobbija iránt, esetleg tanulj meg szakszavakat, pl. az autókról, motorokról, kosárlabdáról, gameboyról, madárhatározóból… stb. Azt hiszem konkrétan ezt a hihetetlen nagy praktikát sem alkalmaztam soha, pedig milyen jó lett volna, ha miután elpuffogtatom a szakzsargont és a fiú már-már el is kezd érdeklődni, és bennem a lelkitársat meglelve mélyebbre megy a témában, derült volna ki, hogy egy álszent, tinimagazinokból az életre készülő, hatalmas farizeus vagyok. Garantált siker. Inkább térjünk is át a barátnőm tippjére, ami így szólt: Menj a sulija elé, ülj le kávézgatni a közeli teraszra, majd amikor fáradtan, a 7. óra után kijön az iskolából a nagy ő, szólj oda neki halál lazán, hogy „Szia Laci, hát te?” Mert ja, végülis mi a fenét keresne ő ott.

 A legnagyobb tanulság viszont most jön.: „Csak légy önmagad!” –zárul ezzel az Oravecz Nórát megidéző bölcsességgel minden a témában íródó bejegyzés, legyen az tudományos, bulvár, igazságfeltáró, pszichológiai kutatás. „Kösz a semmit.” - feleli erre magában minden a flörtölés tudományát elsajátítani kívánó hajadon, velem az élen. Ez az elmélet ugyanis hányszor, de hányszor dől meg abban a pillanatban, amikor végre közel kerülnél A férfihoz, amikor eljön A megfelelő pillanat, te meg ott állsz bambán és azon gondolkodsz, hogy mégis mi a fenét mondj, amivel nem égsz be. Egyszer  volt egy ilyen emlékezetes pillanatom nekem is, kedvesen köszönt a fiú, hogy „Szia!” én meg minden bátorságomat összeszedve, fejemben az Imagine Dragons It’s time-jával, feleltem neki, hogy „Sziasztok!” – a fiú egyedül volt… Mert a fene egye meg, de tényleg így van, hogy aki érdekel, azzal csomó esetben nem tudsz önmagad lenni, mert túl nagy a kockázat, túl nagy a kockázata annak, hogy mi van, ha nem tetszel neki. Ezzel pedig pont attól a lehetőségtől esel el, hogy tényleg megismerjen és megszeressen. És a legszebb az, hogy közben meg másokkal simán tudsz hülyéskedni, lazulni, mert úgysem számít, max hülyének néznek, kit érdekel. Ja persze ilyenkor jön a 22-es csapdája, hogy sok esetben meg pont ekkor hiszik rólad azt, hogy épp flörtölsz…Szívás az élet.

Zárásként sajnos be kell látnom, hogy sajnos nincs jobb tanács ennél az „Add magad!” dolognál, csak tréningezni kell magunkat erre. Oké, ezt most nem az önbizalomtól duzzadó flörtkirálynőknek célzom, hanem a magamfajta szerencsétlenkedésre hajlamos lányoknak. Egyébként meg a bénázás sem jár végzetes következményekkel, mert egyrészt még aranyosnak is tarthatják, másrészt meg a megfelelő fiúval úgyis ki fog alakulni az a légkör, ahol mersz önmagad lenni. Bizony.

Addig meg érdemes kihasználni az időt a tapasztalatszerzésre. Ha nem lesznek a barátnőkkel „haditerveket” író, a beszélgetéseket előre megtervező, „elbújok a pad alá” a fiú felbukkanásakor sztorijaid, min fogtok később a gyerekeiteknek mesélni?

 

Pepita

kép forrása: http://herbeauty.co/relationships/body-language-signs-men-flirting/

A bejegyzés trackback címe:

https://koztunk-szolva.blog.hu/api/trackback/id/tr5311784229

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása