Csajokról csajoktól!

Köztünk szólva

Let's get the party started!

2016. november 07. - Köztünk Szólva

Aki ismer, tudja, hogy milyen esetlen tudok lenni.. Elesem a saját lábamban, felszakítom a harisnyámat és bárhol képes vagyok leégetni magamat.

És akkor képzeljétek el ugyanezt néhány feles után egy házibuliban, ahol pont ott van az a srác is, aki már elég régóta tetszik. A helyzet: kaotikus.

 

 

Minden ugyanúgy indult, mint a többi péntek este. Barátnőnél gyülekező, sminkelés, alapozás, pletykálás, mint bármelyik másik este előtt. A lányok már korábban faggattak, hogy ott lesz e Ő (továbbiakban A pasi), és hát nagyon remélem, hogy igen, mivel a legjobb barátjához mentünk.

Hosszas készülődés után elindultunk, ahol már remek volt a hangulat, persze meg is láttam A pasit és nekem úgy tűnt, hogy A pasit is észrevett engem. Na itt volt az ideje, hogy bevessem minden csáberőmet, és már csak azt kellett kitalálnom, hogy hogyan kezdeményezzek vele beszélgetést. Abban biztos voltam, hogy valamennyit innom kell előtte, hogy összeszedjem a bátorságomat, különben ott helyben szívrohamot kapok, ha meg kell szólalnom előtte. És hát megtörtént, amitől a legjobban féltem: elfelejtettem, hogy mennyire buta dolog a pálinkát, a bort és a pezsgőt keverni. És hát ki tartotta a hajam, amikor az este hátralevő részében befoglaltam a wc-t? Hát persze, hogy A pasi volt… És valahol itt következett be a filmszakadás.

Másnap reggel a halálomon voltam, hiszen nemcsak, hogy másnapos voltam, de előjöttek az emlékeim, hogy A pasi végig is nézte az egészet. Attól tartok, hogy itt ástam el magam nála teljesen, most már semmi esély sincs arra, hogy bármi is legyen köztünk. És ebben a percben látom, hogy jött egy üzim, és (a szívem majd kiugrott) A pasi írt, hogy jól érzem-e magam.. Na ezután rátok bízom, hogy mi lett a történet vége ;)

Látjátok, nem minden történetnek lesz rossz a vége, de azért azt tanácsolom nektek, hogy óvatosan igyatok! Nem szép látvány a részeg lány. Nekem pont szerencsém volt, hogy volt aki vigyázzon rám. :) 

F.

A bejegyzés trackback címe:

https://koztunk-szolva.blog.hu/api/trackback/id/tr5911938153

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása