Csajokról csajoktól!

Köztünk szólva

Az első csók

2016. szeptember 22. - Köztünk Szólva

Köztünk szólva…

Mindenki életében nagy szerepet játszik az első csók. Ne áltassuk magunkat, valljuk be: mindegyikünk próbált információt szerezni arról, hogyan is kell (jól) csókolózni. Nos, eljött az én időm is, mikor színt vallok – titeket, kedves virtuális olvasók, bátorítva a hasonló tettre. Egy szokásos, napsütéses, szerelemmel teli, rózsaszín felhős nap volt az a bizonyos. Szörföltem a rengeteg csók-tutorial között, mikor rájöttem: ez így nem megy, nem elég, puding próbája az evés, beleugrok a dologba. Így is történt. Figyelem. Mindenki kapaszkodjon meg a hozzá legközelebb lévő stabil tárgyba. Megtörtént? Oké. Akkor olvashattok tovább! Mit tettem a csók gyakorlatorientált elsajátítása érdekében? Lekaptam a polcról a lila színű plüssmackómat, és a bevarrt szájának estem a számmal és a nyelvemmel. Igen, így volt. Pf, milyen nevetséges és megalázó egyszerre! De mint már mondtam, tudjunk magunkon nevetni!

Csókolózás know-how

Jöjjön egy kis segítségnyújtás, fogódzkodó azoknak, akik nem szeretnék a szeretett plüssállataikat úgy meggyalázni, mint jómagam.

  1. Jelezz, és figyeld a jeleket
    Nézz az ajkaira hosszan, nyald meg az ajkaidat, esetleg harapj is bele
    lick_your_lip.gif
  2. Közeledj

Ha látod a viszonzást, lépj egy lépést közelebb, simulj finoman a testéhez, döntsd oldalra a fejed és (!) csukd be a szemed – nagyon ijesztő, ha valaki nyitott szemmel csókolózik
tumblr_mzooxrgsee1tok8t7o1.gif

  1. Just do it
    Hosszan, érzékien, szenvedélyesen, esetleg vadóc módon, kevés nyállal (ne nyald körbe, mint egy kutya) – ez már az ízlések és pofonok tartománya 

giphy_2.gif

 

További inspirációért látogass el Instagram oldalunkra: http://instagram.com/koztunk_szolva

A Puffogó Vipera

A bejegyzés trackback címe:

https://koztunk-szolva.blog.hu/api/trackback/id/tr8111736433

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása