Csajokról csajoktól!

Köztünk szólva

S E X (Y)

2016. október 18. - Köztünk Szólva

sexy.jpg

Köztünk szólva kedves olvasó valljuk be, ki ne szeretné a szexet? Én egyenesen imádom és imádom megfűszerezni az egyszerű estéket szexi kis apróságokkal.
Ne legyünk álszentek tudom, hogy mindenki szereti. Akinek pedig még nincs egy ciki szexuális története az még nem élt igazán. Tehát: Kockáztass! Légy vagány! Légy bevállalós! Higgy nekem, megéri életed legviccesebb és legizgalmasabb történetei születnek így.  De adok egy két tippet, hogy ne ess az én hibáimba és még élvezetesebb legyen az estéd. Felkészültél az igazán vicces és egyben izgalmas nem csak hálószoba titkokra? A cikkem olvasása után garantálom, hogy megteszed te is azt, amit én csak te már okosabb leszel, mert adok neked egy-két jó tanácsot.

Köztünk szólva szeleburdiságom miatt többször is kerültem kellemetlen szituációba. Szakítottam ki szex közben magassarkúm sarkával combfixet. Kissé a csiccsentés határán túl, akartam már levenni szexin úgy ruhát, hogy nem cipzáraztam ki a hátát, és kopogtam be rossza ajtón a pasimat keresve. Úgy döntöttem kedves olvasó az utóbbi történetet osztom meg veled.

Nem tudom közületek ki élt távkapcsolatban és ki nem? Aki igen az átérzi a távolság sajgó bilincseit. A folytonos chat szexet, mely soha nem ér fel a test-testközeli szeretkezéssel, és amelyek a távolság miatt ritkák, de minden alkalommal felejthetetlenek. Én próbáltam minden alkalommal még felejthetetlenebbét tenni a személyes találkozásokat és be kell valljam sikerült is, bár nem egészen úgy terveztem, mint ahogy lezajlott.

Egyik alkalommal nem a reptéren fogadtam barátomat, hanem megbeszéltük, hogy nála találkozunk, mert szeretne meglepni. Gondoltam a meglepetés ne maradjon viszonzatlanul, én is meglepem. Mindent elterveztem és minden kellékem meg is volt itthon:

  • szexi falatnyi fekete csipkefehérnemű,
  • mintában és színben hozzá passzoló harisnyakötő
  • felül fekete csipkével ellátott combfix
  • és az elengedhetetlen fekete tűsarkú.

Itt is a taxi, utolsó simítások a make up-on, hosszú fekete kabát fel és kezdődhet is a móka. Csengetek a kaputelefonon szexin belebúgom, hogy én vagyok. Berregő hangon nyílik az ódon vaskapu, a lépcsőn mentem, hogy a liftbe ne fussak össze más lakókkal. Hál istennek már egyszer jártam itt ismeretem a lépcsőfordulókat és a gangon átvezető utat. Megálltam az ajtó előtt, kigomboltam a kabátom, még egy gyors beletúrás a hajamba. Minden tökéletes. Kopogtam és szexin neki támaszkodtam az ajtónak.

Semmi. Nem baj újra kopogtam. Máskor már a gang után elkap és beráncigál magához. Igaz, hogy siettem és kettesével vettem a lépcsőfokokat, de akkor is furcsa volt.

Érzem, hogy a telefon megrezeg a zsebembe. Ő volt. Felvettem.
- Szia drága, hát te hol vagy? – hangzott az aggódó kérdés.
Teljes felháborodással közöltem, hogy az ajtóban és nem értem miért nem nyit ajtót. Mire válaszolta, hogy az lehetetlen, mert itt áll a nyitott ajtó előtt és én sehol. Ekkor vettem észre, hogy az nem a 4. emeleten vagyok, hanem az 5.-en és egy vadidegen ajtaja előtt kopogtatok fehérneműben.
Mondanom se kell, hogy a szexi fehérneműben támaszom az ajtóból annyi lett, hogy most már ugyan a gangon várva végig hallgatta az apró tűsarkak szapora kopogását és nézte, amint szélsebesen befordulok a sarkon. Rettentő cikinek kellett volna éreznem a szituációt, és talán más lányok a totális megsemmisülésnek vették volna történteket, de én csak hangosan nevettem mikor megláttam és nem törődve semmivel úgy fehérneműben, ahogy voltam a nyakába ugrottam és a fülébe súgtam: Ha most nem hívsz fel „megcsaltalak” volna a felső szomszéddal.

Csajok ne szégyenlősködjetek, ugyan nem a filmekben lejátszott jelentként zajlottak le az események, de így is nagy sikert arattam. Gyorsan be lettem rángatva zárt ajtók mögé, ami pedig ott történt az egy másik 18+-os történet. ;)

Szóval itt egy pár útmutató amire szükséged lesz a tökéletes filmbeli jelenthez:

  • szexi csipkés fehérnemű
  • harisnyakötő
  • combfix
  • tűsarkú
  • jó nagy kabát
  • pontos cím ;)
  • önbizalom

Ha az utóbbival gondok vannak, nem kell aggódni, senki se magabiztos a nap 24 órájában. Indulás előtt egy kicsit pörgesd fel magad tanulj a legnagyobb szex istenektől és készülj a burlesque számokkal. Hozd ki magadból a vadmacskát, párodnak úgyis te vagy a szex istennő!

 

Csók, puszi

Szenvedélyes Szösszenet

 

tumblr_oc01y8q5fs1tjz72bo1_500.gif

A bejegyzés trackback címe:

https://koztunk-szolva.blog.hu/api/trackback/id/tr511819623

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

FikkFakk 2016.11.15. 22:09:48

"szexi csipkés fehérnemű
harisnyakötő
combfix
tűsarkú
jó nagy kabát
pontos cím ;)
önbizalom"
+ jo alak es szep bor

Köztünk Szólva 2016.11.15. 23:34:11

@FikkFakk:
Kedves FikkFakk én pontosítanám szép alak és jó bor.
Igaz, valóban egy jó bor remek kiegészítő. Az én estemben a borról a partnerem gondoskodott. De valljuk be a jó alak szubjektív. Kinek ne lenne szép a saját barátnője bármilyen is az alakja legyen karcsú,alma, körte, homokóra. -hiszen ő választotta valamiért már a barátnője- szóval én továbbra is bátorítom nő társaimat, hogy ne legyenek szégyenlősek lepjék meg barátjuk mert garantált a siker mindkét fél számára ;)

AntiKrishna 2016.11.16. 10:19:29

Köztünk Szólva:
Facepalm... FikkFakk a jó alakra és szép bőrre gondolt, egyáltalán nem borra... Csak az ilyennek leégne a keze, ha ékezetes betűkkel írna.

Köztünk Szólva 2016.11.17. 21:14:12

@AntiKrishna:
Köszönöm a javítást. Így valóban más értelme van kommentnek. Elnézést a tévedésért.
Valóban, megzavart az ékeztek hiány. Főképp, hogy a mi szép magyar nyelvünkben ekkora jelentősége van az ékezeteknek vagy épp a hiányuknak :)
Szép bőr, jó alak... szerintem ilyenkor mi nők igyekeznek a legtöbbet kihozni magukból.
süti beállítások módosítása